2009. május 15., péntek

Zilahon

Múlt hétvégén Zilahon voltam. Nagyon jó konferencia volt, nekem kiváltság volt, hogy ott lehettem. Sokmindent tanultam az elmondottakból, a beszélgetésekből, vagy csak abból, hogy láttam embereket különböző helyzetekben.

Vasárnap már elmondtam a gyülekezetben Zilahon, de ide is leírom, hogy mi volt nekem az üzenet. Az egyik az volt, hogy legyek alázatos. Beláttam, hogy sokszor képmutató voltam, és az alázat, amit mutattam, az nem szívből jövő volt. Örülök, hogy ezt letehettem, és volt kivel imádkozni ezért.

A másik az volt, hogy egyre jobban megértem annak a súlyát, hogy én "királyi gyermek" vagyok. Ezért Jézus a vérével fizetett, és ez egy nagy ajándék. Nem vagyok méltó, hogy a Király elé járuljak, de olyan hálás vagyok, hogy van kegyelem, és a Drága Felség előtt én is térdet hajthatok. Nem tudok mindent leírni, túl sok lenne, de a lényeg ez volt :)

Nagyon örülök a beszélgetéseknek is - nagyon szeret engem az Úr, hogy ilyen barátnőket adott! :)

2 megjegyzés: