2009. május 15., péntek

Budapesten a 10.-nél

Ha már átköltöztem, akkor írok is egy pár bejegyzést, hogy szokjam meg és szeressem meg itt, :). Az elmúlt négy hétvégén mindig el voltam utazva. Jó volt mindenütt, nagyon élveztem, :).

Április 24-től 26-ig Budapesten voltam, mert megszületett a 10. unokatestvérem: István Hunor. Nagyon aranyos gyermek, úgy örülünk neki. Csak azt sajnálom, hogy olyan ritkán látjuk. Jó volt pici-babázni (mert ugye Gréta már nagy baba), :).

Mióta én is férjhezmenni készülök, sokmindent másképp látok, vagy mondjam azt, más megvilágításban. Nagy öröm, mikor valaki édesanya lesz, viszont mellette van sokminden, ami nehéz is. Kiváncsi vagyok magamra, hogy én mihez kezdek majd... majd elmondom :)

4 megjegyzés:

  1. óóó, az olyan szép lesz majd. Már most várom!:)

    VálaszTörlés
  2. Majd neked is megyek segiteni,ha megérem.

    VálaszTörlés
  3. Jaj Kinga. Annyira jol neked az a gyerkoc es ez a haj...tisztara olyan mindha te lennel az anya:p.Mar varom, hogy a te gyerekedet lathassam:D Leszek majd en a "keresztanyja":P

    VálaszTörlés