2009. május 15., péntek

Brassóban és Udvarhelyen

Május 1. hétvégéjén Brassóban voltam. Jó volt Dáviddal lenni egy kicsit, és együtt kirándulni a fiatalokkal - igyekszem megismerni őket. Jó ifi ez a brassói, sok értékes fiatal van benne.

Szombaton Udvarhelyen voltam Dáviddal, mert próbáltak a konferenciára a dicsőítőcsoporttal. Nagyon jó kis csapat verődött össze, ügyesen zenéltek :). Azért is örültem, hogy Udvarhelyre mentünk, mert én addig Kingával lehettem. Meg is volt az első szolgálatunk: együtt főztünk a fiataloknak :). Szerintem jól sikerült, mert megették :)). Úgy élveztem, hogy ezt is együtt tehettük. és aztán még beszélgetésre és imádkozásra is volt idő. Szép hétvége volt!

Ui. A kirándulásról is tettem volna képet, de nincs... :(

5 megjegyzés:

  1. Kinga, téged mikor látunk majd "úgy", mint a másik Kingát?:D
    Olyan szép kismama ez a Kinga:)

    VálaszTörlés
  2. Kriszta, azért várjuk meg mindennek az idejét :))

    VálaszTörlés
  3. Finom volt. Még én is megettem. Az meg nem semmi. Mármint, hogy megettem. Tehát biztos finom volt.

    VálaszTörlés
  4. alig varom mar gyere brassoba:))puszillak!

    VálaszTörlés
  5. nagyon élvezem ezeket a Kingákat. emlékeztetnek arra, amikor én voltam Erős Kinga és ő volt Kiss Kinga. együtt főztünk, persze:)

    VálaszTörlés