2009. május 15., péntek

Megjöttem

A Yahoo-n is írtam már, hogy nem gondoltam volna magamról, hogy költözni fogok, de mégis eljöttem a Blogspotra. Későbbre terveztem, de tényleg nagyon lassan megy a Yahoo, és nagyon sok idő eltelik vele, nekem meg abból most nagyon kevés van.

A tervem az volt, hogy akkor költözök, mikor amúgy is költözök(Brassóba), de talán túl sok új lenne akkor, most meg még itt van a hugi, aki mestere a blogozásnak :)

Tehát, itt vagyok, ragyogok, de még nem szeretem itt (na, ezt jól megaszontam - ahogy Dávid mondaná) :))

6 megjegyzés:

  1. mostmár csak arról győzd meg, Kriszta, hogy a blogja is magyarul "beszéljen"...
    Amúgy meg, Kinga, a költözéshez nem árt egy kis edzés, látom, idejében kezded :)

    VálaszTörlés
  2. szia, kis menyasszony:)
    örülök, hogy itthon vagy!:)
    zsuzsa

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretném ha magyarul beszélne a blogom. Holnap hátha megtanítja Dávid :))

    VálaszTörlés
  4. Csak most fedeztelek fel itt a blogspoton, mert a yahoot csak ritkán nézem, annyiszor kell kattintgatni hiába. Örülök, hogy itt vagy!

    VálaszTörlés
  5. Nyugi... en sem szeretem itt.. nehezen szokom, bar amennyit itt vagyok.:P

    VálaszTörlés