2009. május 29., péntek

Lánykör az édesanyákkal

Olyan jó volt nekem a ma este! A lánykörön az édesanyáinkkal voltunk. Örülök, hogy mindenkinek az édesanyja el tudott jönni.

Az imaházban gyűltünk össze, majd egy játékkal kezdtünk. Kérdések voltak, amikre anya és lánya is kellett, hogy feleljen. Rájöttünk, hogy ki milyen jól ismeri az édesanyját, a lányát. Nagyon jó eredmények voltak! :)

Éva néni beszélt nekünk az otthonteremtésről. Különösen élveztem, hogy saját édesanyáinkkal beszélhettünk erről; arról, hogy ők ezt hogyan élik meg, és hogyan teszik gyakorlattá. A Példabeszédek 31-et is áttanulmányoztuk, megbeszéltük.

Imádkoztunk is. Jó volt hallani, hogy mindenki hálás az édesanyja példájáért, és azt szeretné, hogy jó feleség legyen.

Hálás vagyok az Úrnak ezért a szép estéért!

11 megjegyzés:

  1. biztos nagyon kedves alkalom volt, meghittséget sugallnak a képek. köszi, hogy megosztottad.

    VálaszTörlés
  2. köszi a képeket!Örülök hogy szép estétek volt:)

    VálaszTörlés
  3. jaj de ügyesek vagytok... hálát adok értetek mindenkor...
    igazi kívánatos alkalom!

    VálaszTörlés
  4. Csak most fedeztem,fel,hogy itt vagy a blogspoton.
    Örülök,hogy átköltöztél ide.Biztos sok jót hoztál magaddal ide,és hozni fogsz ezután is.Igazolja az utóbbi bejegyzésed is.Örülök,hogy vannak ilyen lányok napjainkban,akik komolyan keresik Isten országát,annak igazságát.......és aztán jön a RÁADÁS az Úrtól.Ezt kivánom neked is.
    Annuska néni/aki téged nagyon szeret/

    VálaszTörlés
  5. Kinga, kellene beszéljünk a júniusi lánykörről:)

    VálaszTörlés
  6. Kinga, a blogomon meghivtalak a játék folytatására.

    VálaszTörlés
  7. Én is meghívtalak egyre:) Nem tudtam, hogy még nem vagy meghívva:) Szóval, írjál:)

    VálaszTörlés
  8. Most látom, hogy be vagyok ide téve mint akit szívesen olvasol,de nekem nem jelensz meg a rendszeres olvasóim között. Vagy nincs a kettő összefüggésben? én úgy tudtam, hogy igen:)

    VálaszTörlés
  9. van neked valami nálam :) újra :)

    VálaszTörlés
  10. a lánykörön feltett kérdéseket, amiket anyák-lányaik megkellett válaszoljanak megosztod a blogon? vagy inkább mailben? kagylohulla@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. remélem nem fog eltelni egy év az újabb bejegyzésig!:) vagy házasságkötés miatt egy év szabadot vettél ki?:P

    VálaszTörlés