2011. március 7., hétfő

A húgom miatt

született ez a bejegyzés. Látod, hugi, hogy miket hozol ki belőlem? :) Épp a konyhában voltam, ebédet készítettem mert ma ismét szolgálhatok ezzel egy pár ember felé. Jön apósom is, mert többek között őt is vártam, és behozott egy pár csomagot nekem és egy borítékot, mondja, hogy nekem van. Csodálkozva kérdeztem, hogy NEKEM? Az én nevem van rajta? Mondja, hogy igen, valaki nagyon szeret engem. Azt hittem, tudja kitől van, de mégsem, mert nem volt ráírva, hogy ki küldi. Annyira meg voltam lepve, meg kiváncsi is voltam, hogy nem foglalkoztam azzal, hogy rájöjjek az írásából. Gyorsan felbontottam és egy gyönyörű képeslap nézett vissza a kezemből. Hamar megfordítom és olvasom a kedves sorokat, s a végén:...a hugid :) Igen, az én drága, kedves, kicsi, kedvenc hugim :) Olyan jól esett! Jó, na, egy kicsit megkönnyeztem. Nagyon érett lett a "kicsi". Olvasom bejegyzéseit, beszélgetünk, figyelem, és rájövök, hogy ő már nem is az a kicsi akit szerettem elkényeztetni. Bölcs lett, realista, érett, ambiciós és lelki életben is nagyon törekszik és növekszik :) Engedttessék meg, hogy kimondjam:büszke vagyok rá (persze, jó értelemben) :) Jobban mondva örülök neki és szeretem. Hálás vagyok, hogy lánytesóm van. Mindent meg tudok vele beszélni, erősen jó barátnő :) Kriszi, nagyon köszi a meglepetésed, nagyon jól esett!
Most, hogy elkezdtem írni akkor még folytatom egy kicsit. A családom, tutti, olvasni fogja :) Eszembe jutottak az otthoni (mert mostmár vannak ITThoni) emlékek. A sok március 8 amiket lányként éltem meg. Tudom, hogy ez megint csak egy "átvett" ünnepnap, de szeretetet adni és kapni sose rossz. Apa mindig meglepett szép virággal, anyával meg egy kicsit különlegesebbé tettük a napot egy fincsi ebéddel. Aztán, ha az ember lányának nagy a családja és netalán egy városban lakik (ami NAGY kiváltság, higyjetek nekem) akkor megsokszorozódik a kapott és adott szeretet. :) Ez így szép!
Egy szó mit száz, szeretettel és imával gondolok édesanyámra, kedves anyósomra, hugomra, Kiss mamára, Kürti mamára, Zsazsára, Nórira, Évire, Rutira, Zsuzsára, Edithre, Máriára, Bernire, Petrára, Rhodéra, kicsi Grétára (közben meg minden férfi hozzétartozóikra is:)...és mindenkit köszöntök aki netalán még rábukkan erre a (majdnem) elfelejtett blogoldalra.

18 megjegyzés:

  1. na, ez nem semmi!!! :)
    Köszi szépen, én is nagyon harcoltam itt a megkönnyezéssel.
    Megyek én is főzni :P

    VálaszTörlés
  2. Én rábukkantam! :) Jó volt olvasni, meg is lepődtem, amikor a reader-ben megláttam, hogy nálad új bejegyzés van... :)
    "Áldjon meg téged az Úr és őrizzen meg!"

    VálaszTörlés
  3. MÉg szép, hogy olvaslak! Szívesen tenném gyakrabban is... ha esetleg én is írok neked levelet... :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát összekell beszéljek még egy pár emberrel, hogy küldjön neked meglepiket, ha ez az ára, hogy olvashatunk:) Mert "erősen" jó olvasni az otthoniakról :)

    VálaszTörlés
  5. Méghogy elfelejtett?! Csak nem tudtuk, hogy téged képeslapon keresztül kell blogírásra bátorítani. :) Írj még. Várom!

    VálaszTörlés
  6. jo h irtal;) aszem en is meglepem noverkemet:D klasz hugod van;) es irjal draga gyakrabban:)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Kinga a köszöntésed és,hogy imádkozva gondolsz reám is az nagyon értékes ajándék nekem.

    VálaszTörlés
  8. Szép és jó minden itt nálad:))), csak írj gyakrabban!

    VálaszTörlés
  9. Kinga! olyan drága vagy nekem! én is nagy szeretettel gondolok rád! el sem, hogy írtál...köszönöm! Gréta is nagyon boldog lesz, ha felolvasom neki a köszöntésed:)
    (hamarosan küldöm a tegnapi képeket)

    VálaszTörlés
  10. Nóri is nagyon szépen köszöni, és szeretettel gondol rád! most látom, hogy az előbbiből kimaradt egy szó, az én szemem is elhomályosodott...

    VálaszTörlés
  11. Kinga, szívből örvendek soraidnak! Csak így tovább! És üdv az egész csalásnak!

    VálaszTörlés
  12. örülök minden sornak. én is köszöntelek, akit úgy ismertem meg, mint egy "erőssen" nőies nőt!:) emellett több,hogy az Úrban ismertelek meg.
    legyetek áldottak kiss-lányok!:)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen mindenkinek a szeretetteljes sorokat.Jól esik ismét barátok közt lenni :) Mégsem lett ez a blog elfelejtve? :)

    VálaszTörlés
  14. Dejo hogy en is beneztem:) Sokszor beneztem, hatha irsz meg...es lam-lam :D Mindig orommel olvaslak! Erossen jo volt olvasni ezt a bejegyzesedet is!:) puszi

    VálaszTörlés